Mitt i natten... igen.

Nu har vi gjort vår första mässdag här på CHA. Alltså på den stora inköpsmässan. Det är mitt i natten här så jag ville bara kika in och säga att jag inte orkar uppdatera med nyheter... ber om ursäkt för detta. Planen var att göra det, men det körde ihop sig lite.
Vi trodde vi hade kurs i morse mellan 7 och 10, men det visade sig att det var på KVÄLLEN mellan 7 och 10! Så det blev lite för sent nu. SKulle ha somnat för länge sedan, men tvingar mig att hålla ögonen öppna en stund och skriva ett par rader på bloggarna.
Se fram emot att Tim Holtz nya stämplar kommer hem inom kort + dom härliga diesen han släpper i samarbete med Sizzix. Dom är sanslöst underbara!
Ha det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Mähhhhh...

Vad lyckliga ni ser ut - alla 3!

Postat av: Åsa

Jag är SÅÅÅÅÅ imponerad!!! :0))

2010-01-25 @ 14:10:16
Postat av: Elwa

Nämen! Har man sett! Tre kändisar bredvid varann... Å vad jag blir AVUNDSJUK! Det verkar vara en så mysig karl. Stämmer det? Eller gör han kanske bara till sig! Nä, det tror jag inte, ni ser saliga ut... Fortsätt roa er ni - jag är så nöjd att få höra lite då och då hur ni har det! /Elwa

2010-01-25 @ 14:51:57
URL: http://elwa.se/galleri
Postat av: Cicci/Trollmor

Vilken trio <3 !

2010-01-25 @ 18:38:15
URL: http://trollmorsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback