Gratulerar



Jag har gjort ett enkelt grattiskort i färgerna orange och brunt.

Jag har använt stämpeln
bläckbakgrund tillsammans med en distress dyna, Vintage Photo för att göra en bakgrund.




Sedan har jag använt textstämpeln Gratulerar på den...

Jag har sedan rivit ut texten och färgat in kanterna med distressdynan.

Jag har även stämplat med bläckbakgrunden på det orangefärgade pappret.


/Ann-Louice


Smiter in här för att lägga in en liten blänkare om att vi kommer försöka blogga från USA och CHA-mässan! Förhoppningsvis kan vi fota lite och då kommer vi lägga in kort + lite nyhetsinfo om vad vi sett under dagen på mässan. Planen är att gå på mässan under söndagen och måndagen.  På min (Lisas) privata blogg kommer även mer rapporter från "over there" så är du nyfiken så håll ett öga även där.
/Lisa


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Superfint kort! Textstämpeln är så fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback