Remember

Veckan rusar på och mellan nysningar, hostningar så har jag lyckats pysslat lite till. Vi har haft sjukstuga här hemma så det har inte gått riktigt som jag ville, men lite så har jag fått till.

Jag håller på att få klart bröllopsalbumet från min brors bröllop. Och jag kan ju säga att med de underbara nya papperna från Prima var det lätt som en plätt! De är underbara.



Papper & Chipboard stickers Prima.
Dekorationer: wellpapp, Prima rosor Spets, Bling (Gamal egen Prima men kolla in de underbara nya med små keramikblommor i shopen).


______________________________________________________________________________


Ni har väl inte glömt bort att tävlingen i Tävlingsforumet pågår för fullt! Ni har fortfarande gott om tid att vara med.

Nu ska jag nog ta mig en stund till vid pysselbordet:-)

Kommentarer
Postat av: ScrapLinda

Vilken sagolik LO!!! Så underbar!

Postat av: Malin

Vilken vacker LO!

2010-02-13 @ 22:12:48
URL: http://mummlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback