Motivstämplar på Lo'er

Förutom födelsedagar och ett hjärtligt tema så tänkte jag även slå ett slag för motivstämplar den här veckan. Stämplar är idag ett naturligt del i vårt skapande och även om just motivstämplar oftast hamnar på våra kort så finns det ju ingen anledning att hålla dem borta från våra Lo'er.



Här har jag gjort en alldeles galen Lo, jag fick verkligen en färgchock. Jag inspirerades av det faktum att fotot faktiskt är från 70-talet, så jag moderniserade färgskalan från då. Jag hittade ett par papper i från
BoBunny i min spillhög som passade perfekt. Rotade även fram lite punchinella i en härlig turkos färg och hittade en flaska med Glimmer Mist som matchade perfekt.

Stämpeln jag har dekorerat med är en tulpan från en äldre InkyWings kollektion, nämligen Tulpan stor. Jag använde mig av mina LePlume-pennor för att stämpla upp tulpanen. Övriga dekorationer är bling från Prima, thickers samt journalingrutor från K&Co.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni missar väl inte födelsedagserbjudandena i webshopen!! Idag tisdag har vi extrapris på alla härliga papper från 7gypsies. Och redan imorgon väntar ett nytt erbjudande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback