Han är min:-)

Det gäller ju att tänka på sina nära och kära så här dagarna innan Alla Hjärtans Dag. Jag hittade några gamla passbilder på älsklingen så jag tog och satte ner dem påen sida;-)

Bestämde mig för att göra lite bakgrundspapper själv samt att använda lite sådant som låg på bordet.



Som grund ett vitt cradstock, som jag färgat in med
Glimmer mist i blåa nyanser., även blommorna fick sig en dust av glimmermisten.

Sedan har jag stämplat med diverse hjärtan ur Inkywings egna omonterade stämplar. För att å till en fotomatta slaktade jag en gammal notepadbok som låg på bordet, även denna fick sig en dust Glimmer mist.

Den lilla fjärillen är från Martha Stewart.



Vita Blommor infärgade med Glimmer Mist, den i mitten är gjord av ett kaffe filter, beskrivning på denna kommer under veckan. I mitten en ros och lite stickles.

Det var dagens inspiration.

Ni kommer väl ihåg att komma tillbaka ofta nu när det stundar födelsedags kalas i bloggen och i Shopen. i Morgon gäller det att hålla ögonen öppna;-) Och i morgon släpper vi alla de roliga tävlingarna till Födelsedags Cropen, så skynda och regga er på Tävlingsforumet om ni inte redan är medlemmar.

http://inkywings.forum24.se/

Kram Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: ScrapLinda

Snyggt!!! Jag har annars svårt för att scrappa i blått, men detta var snyggt!!

Postat av: Gurkiss Scrappande

Riktigt läcker och snygg LO...



Skoj att det börjar idag :)



Jag ska kika in :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2010-02-10 @ 07:26:20
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback