Alla hjärtans dag-kort!

Nu är det inte långt kvar tills alla hjärtans dag! Så här i pysselstugan skapas det för fullt i hjärtats tecken, själv brukar jag inte få någonting då jag fyller år i samma veva... Men det är ju kul att fylla år också. ;0)

Årets första Alla hjärtnas dag-kort är rosa!

Jag har använt
Greetings Farm stämpeln Anya och färglagt den med mina favoriter Promarkers. Jag har använt Fiskars skärmallar till Hjärtat och Martha Stewarts Doily Lace-stans till spetsen runtomkring.
Sedan är det dekorerat med Prima blommor, rosblad, blingstenar och Tim Holtz filmstrip (sto-or favorit). Istället för en textstämpel har jag använt Inkywings egna biljett "Puss & Kram".


En närbild på dekorationerna. De små ballerina skorna har också fått lite bling.


En närbild på motivet.

Själv måste jag erkänna att jag är så-å nyfiken på vad det är för spännande Lisa beställt hem från CHA!! Så glöm nu inte att hålla utkik i nyhetsbreven och i shopen så ni inte missar något! :0)

/ Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback