Skapa med Stampscapes

Jag heter Pia, kallar mig Pippin i scrapsammanhang och har den stora äran att få göra ett gästspel denna veckan här hos Inkywings. Jag skall visa några kort jag gjort med Stampscapes stämplar som finns att köpa i webbutiken.
Den här typen av stämplar är bland det roligaste jag vet. De är så användbara och alla kan kombineras fint med varandra. Har du inte provat, så gör det, du kommer att fastna.
Här kommer ett par kort jag gjort med några av de stämplar som Stampscapes har.
Jag vill här visa hur man själv kan ändra på stämpelbilden genom den färgläggning man gör. På det första kortet har jag gjort ett höstmotiv i höstfärger och använt följande stämplar: stuga med träd bakom, bäck med höstträd, berg, flygande fåglar och molnskyar. För att få lite struktur har jag lagt granitfärg på bergen och crackle paint rock candy på bäcken.
På nästa kort har jag använt samma stämplar men här har jag gjort om bäcken till en väg, där jag också lagt granitfärg för struktur. Jag har också använt en annan färgskala för att få ett somrigare intryck. Dessutom har lagt till en hjortstämpel.
Hoppas ni tittar in under veckan. Jag kommer med fler Stampscapes.
Ha en bra dag!
Pippin

Kommentarer
Postat av: Petra/peu

Så fint, du är otroligt duktig med dessa stämplar Pia.

Postat av: Yvonne

JÖSSES vad snyggt du gör.

Som du vet Pia så älskar jag ju också dessa stämplar =)

Ser fram emot fler

Kram//Y

2010-12-06 @ 12:32:07
URL: http://yvonnessscrapkort.blogspot.com
Postat av: stephi

Oj vad fint! Ser svårt ut men blev så snyggt!

2010-12-06 @ 14:40:05
URL: http://www.stephis-kort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback