Mera Stampscapes - del 4

Här kommer mitt sista inlägg under den här gästveckan hos Inkywings. Det har varit fantastiskt kul att visa lite vad man kan göra med de underbara stämplarna från Stampscapes. Så jag vill tacka Lisa för att jag fick den här chansen.
Nu när det börjar lacka mot jul, tänkte jag visa några jultags med Stampscapesmotiv som jag gjort.
På denna första har jag stämplat med blå distresserdyna, granar, berg och en hjort  på en vit tag. Sen har jag duttat med samma dyna runt kanten. Har även stämplat med granarna upptill på tagen.
Nästa tag har jag en ljusblå tag som bas, sen har jag värmeembossat granarna och grenarna upptill med vitt embossingpulver. Har sen duttat med en skumgummibit med blå stämpelfärg längs kanterna.
På den sista har jag en vit tag som bas, har sedan färgat in den med beige stämpeldyna över hela, rött i kanterna och brunt längst ut. Jag har sedan värmeembossat granarna med grönt embossingpulver, och stämplat grenen upptill med brun stämpeldyna. Sen har jag massor med glitter på granarna, men det är svårt att se på fotot.
Så nu vill jag tacka för mig och önskar alla läsare samt Lisa och hela designteamet en God Jul och ett Gott Nytt År!
Jag hoppas att vi ses igen någon gång.
Ha en bra dag!
Pippin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback