Årets julkort

Nej, det blev inga pysslade julkort i år heller. De få jag fick till följde med skol- och fritidsfröknarnas julklappar. Men släkten fick några julkort ändå, nämligen fotokort.



När jag fick hem min beställning följde det med sådana där beställningsordrar på fotopapper och där var dessa miniatyrer av våra julkort. Så dessa lade jag givetvis beslag på och resultatet blev som ovan.

För ovanlighetens skull så kände jag för en färgglad fotomatta, men hade ingen cardstock som passade (äger nästan bara nyanser av vitt. svart och kraft eftersom jag ändå "aldrig" använder någonting annat). Men efter en titt bland mina mönsterpapper hittade jag ett härligt rött papper från Glitz. De andra papperna på Lo'en är från BoBunny och MME, samt vit cardstock då.

Sedan har jag dekorerat med en manilla-tag, tejp från Tim Holtz samt diverse blingstenar. Texten fick jag till med hjälp av mitt älskade stora lager av alfabetsstickers, här bla från Jennie Bowlin och My Little Shoebox. Det sista jag gjorde var att stämpla dit ett par Tim Holtz-blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback