sommarens Bo Bunny

Tänk att till och med jag fick lite pysseltid den här sommaren!

Passade på att använda lite av dom papper som Bo Bunny släppte i början på sommaren som var rykande färska på mässan i Leksand. (Du har väl inte missat dom i shopen?)



"Solen" kommer från journalingblocket som passar till pappersserien. Det är serien
SunKissed som jag har använt mig av här på den översta layouten. Bokstäverna i rubriken kommer från nått annat, men dom små stickers-lapparna finns på arket med bokstavsstickers i SunKissed-serien.

Fotade lite snabbt med mobilen när jag pysslade så ursäkta vinklar och kvalitet. Ska fota av några fler och visa framöver. :-)

Hoppas ni haft en bra sommar där ute i landet! Värmen har det ju inte varit nått fel på, iallafall inte där jag bor. :-) Nästa vecka (den 23e) kör vi igång med normalfart igen här på InkyWings och bloggen mm startar upp efter att Design Teamet haft en välförtjänt semester.

Igår var jag och Susanne ner på FORMEX i Stockholm och kikade på nyheter, och nån brist på sånna var det verkligen inte! Hösten kommer bli härlig - det lovar jag er. Dom första nyheterna droppar förhoppningsvis in lagom till Avestamässan första helgen i September, och den är ju nästan runt hörnet bara.

Vill du ha koll på när nyheterna är rykande färska? Gå då in i webshopen och registrera dig och klicka i rutan för nyhetsbrev! Registrera dig kan du göra utan att behöva lägga en beställning. 

Till dig som redan är registrerad vill jag be om en sak: Kolla över din e-mail! Se till att den är aktuell och rätt ifylld, jag har ett helt gäng som studsar varje gång jag skickar ut ett nyhetsbrev. Vill du inte ha nyhetsbrevet längre kryssar du bara ur rutan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback