Vi tillför Glimmer Mist

Veckans Lo'er har varit späckade till max med knalliga färger och idag är inget undantag. Glimmer Mist är en härlig sprayfärg som ger mer färg en Perfect Pearls men som ändå medför lite glitter.

Här har jag återigen sprayat ner vit cardstock, denna gång med två härliga färger av Glimmer Mist som lyfter färgerna i fotografiet.


BoBunnys Flower Child innehåller många stora mönster´. För att papperet inte ska ta överhanden kan man figurklippa delar av papperet som jag har gjort här. Allt mönsterpapper på denna Lo kommer faktiskt från ett och samma papper, jag har bara valt att använda olika delar från det.

De supergulliga stjärn-stämplarna som jag stämplat på mönsterpapperet och sedan klippt ut kommer från samma the Greeting Farm scrapset som fjärilarna på gårdagens Lo.

Material från InkyWings:

Papper:
Cardstock, BoBunny-Flower Child-Hippy

Färger: Glimmer Mist, Adirondack-stämpeldyna

Stämplar: The Greeting Farm-Spotlight Rubberstamp Kit

Dekorationer: Stickersbård från BoBunny

Alfabet: Mini alphabet stickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback