Tack för helgen som gått

Tack arrangörer, deltagande butiker, kreativa träffdeltagare och shoppingsugna pysslare för en underbar helg i Avesta Parken. Vi i InkyWingsmontern har stormtrivits.

Jag satte mig faktiskt redan igår kväll och fick utlopp för lite av all kreativitet som jag insöp under helgen och givetvis har jag även hunnit med att klappa på alla nyinköpta saker.

Som sagt alla mäss- och träffdeltagare, tack för de dagar som gått. Kanske ses vi till hösten igen...

-------------------------------------------------------------------

Idag visar jag ett kort som jag hann pyssla ihop på plats på mässan. Var ju bara tvungen att prova färglägga godingen DeeDee från the Greeting Farm och det ena ledde till det andra och resultatet blev ett kort i allsköns färger.



Bakgrunden har jag gjort genom att använda Glimmer Mist. Jag rev itu ett kladdpapper och lade den ena delen som skydd över det som skulle bli himmel för att sedan spraya ett lager med en grön Glimmer Mist. Sedan tog jag den andra delen av kladdpapperet och placerade den över det jag just sprayat. Efter det var det inga problem att spraya dit himlen.

Material från InkyWings är:

Papper:
Cardstock

Färger: Glimmer Mist, ProMarker

Stämpel: The Greeting Farm- DeeDee

Dekorationer: Blingblommor, Band, Charms, Öljetter

Bokstäver: Mini alphabet stickers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback