Mina söta Sessor

Om någon skulle ha sagt till mig för 1 år sedan att jag innom ett år kommer scrappa massor av LO:er i Lila, då skulle jag ha skrattat. Men idag scrappar jag massor av lila och på något konstigt sätt så är det så att jag älskar lial idag:-)

Så tänk vilken tur att mitt DT kit denna månad är välgigt mycket lila;-)



I nederkant på fotomattan har jag limmat fast Punchinella, Silky Crushed band och ett svart Grossgrain band. För att skapa en känsla av volang och prinsessklänning. 


De vita blommorna har jag sprayat med Mini Misten fylld med vatten och några knivsuddar Perfekt Pearl. Sedan när de torkat och jag limmat fast dem på min LO har jag laggt på lite extra Stickles för att få det att glittra lite till.




Papper:
Bo Bunny JAZMYNE Amethyst Scallop Square, Cardstock lila,
Dekortaioner: Blommor Gardenia box, Vita Pappers rosor, MLS Mini alpabeth Stickers, Prima aplha Stickers
Band Silky Crush Pink, Svart Punchenilla, Svart Grossgrain band,
Övrigt: Perfekt Pearl , Mini mister, Stickles Icecles

Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback