Glimmer Mist bakgrunder

Har ni liksom jag fastnat för alla de underbaar Glimmer Mist färgerna från Tattered Angels? Om ni inte vet riktigt hur det funkar så gjorde jag en video för Angströms Artstudio. Tänkte jag skulle ta och visa den här nu.

Men först så har jag gjort en rad bakgrunder som jag har lite olika idéer om. Jag tror att det ska bli ett minialbum. Det är så roligt att bara leka loss och kladda med färgerna och sedan får man se vad man skapar av dem.

Här är min bakgrunder:












Jag har använt mig av dessa Glimmer Mist färger:

Kitet Crown Jewels Kit
Key Lime Pie
Mistel Toe

Jag har sedan använt mig av Screenen Grecefull Journey & Clear stamp setet Gracefull Journey.


Videon den hittar du här:





Nu önskar jag er alla en trevlig helg

Kram Anna-Lena aka Hönan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det fina tipset! Jag tyckte de blev jättefina och skall definitivt testa tekniken själv!!!

Tack för att du delade med dig!!!



Eva

2010-04-24 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback