Scrapinspiration med BoBunny

Förra veckan fick ni prov på hur underbara BoBunnys nya kollektioner är när Åsa visade upp sina fantastiska kort. Givetvis passar papperna även till att scrappa med och det har jag gett mig på.

Ni kommer märka att beroende på hur man kombinerar kollektionerna och vilken sida av papperna man använder så kan man skapa allt från riktigt murriga höst lo'er till riktigt knalliga och fräscha sommar lo'er. Med andra ord är det verkligen papper som passar alla stilar.

Lo'en som ni får se idag är lite åt det dova hållet. Bruna nyanser som blandas med murrigt orange. Ändå blev det en rätt så lekfull Lo vilket kanske mer beror på fotografiet än något annat.

Busfrö (8x8)


Busfröet är min brorson Noa, en härlig liten kravat. Papperna jag använt är båda från kollektionen Delilah. De dekorationer jag har använt är bandet grossgrain i färgen brown, dew drops samt Tim Holtz nya underbara miniklammrar. Jag har även stämplat med InkyWingsstämpeln "Prickar små". Jag har använt mina Le Plume pennor för att hitta färger som matchar papperna.

Nästa gång tänkte jag bjuda på en knallig Lo i många härliga färger.

Kommentarer
Postat av: Maya

Åhhh denne var bare så herlig,Susanne!!

Nydelige farger og så stilig layout!!

Perfekt :)

Go`klem fra Maya :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback