Höst!

Ja nu när hösten närmar sig med stormsteg så är det mysigt att låta sig inspireras av höstens alla härliga färger, krypa in i stugan på kvällarna med levande ljus och lite pyssel ;0) Den här veckan kommer mycket att gå i höstens tecken där jag mestadels kommer att använda mig av Bo Bunnys härliga serier som precis kommit in i e-butiken! Jag börjar med ett kort med en av dom nya Greeting Farm stämplarna:

Papper: BoBunny - KITCHEN SPICE Nutmeg
Cardstock: CS - Bazix Papper Burnt Sienna
Bokstäver: Mini Alphas

Stämpel: HG-Snuggle – The Greeting Farm
Färgläggning: Promarkers

Rubons: BoBunny - KITCHEN SPICE - RubOns
Blommor: Retrostans Medium i papper BoBunny - KITCHEN SPICE Sesame samt BoBunny - DELILAH - Flowers
Metalldekorationer: BoBunny - KITCHEN SPICE - Brads
Bling: privata

Dom nya serierna har många matchande dekorationer att välja till vilket gör pysslandet både mycket enklare och mycket roligare! Så skynda in och spana på nyheterna! :0)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Helt fantastiskt kort! Älskar färgtonerna och den matchande oranga blomman.

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Åh jag föll som en fura för detta kort!! - så underbart! :D

2009-09-09 @ 17:08:33
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback