Fiskars Cloud9

Vi avslutar veckan i samma tema som tidigare; med matchande papper och dekorationer. Men nu lämnar vi Bo Bunny och väljer Fiskars Cloud9´s färdiga kit. Jag har använt mig av Villa Sorbet som går i blåa och gröna toner.
Kitet innehåller 6 dubbelsidiga papper, chipboard dekorationer, stickers och alfabet. Allting matchat och klart!!
Här kommer lite av det jag skapat med hjälp av enbart det som finns med i kiten...

Jag har gjort en LO i storlek 8"x8". Jag har dock fuskat liiite då jag lagt till knapparna ;0)

De olika lagren med papper/kort är ditsatta med 3d-kuddar. Jag har stansat kanten på cardstocken för att sedan använda den till journaling.

Jag har duttat med 3d-lack på vissa av prickarna och stickersarna för att få lite mer effekt.

Papper: Fiskar Cloud9 - Villa Sorbet
Stickers: Fiskar Cloud9 - Villa Sorbet
Stans:
EK – Slim Border Binding Edge
3d-lack: Glossy Accent (Ranger)
Knappar: Privata


Ett bra-att-ha-kort i gröna toner.

Och avslutningsvis ett i blåa toner.

Hoppas ni fått lite inspiration av att använda färdigmatchade papper o dekorationer!

Vi syns snart igen! :0)

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Vilka snygga och stilrena kort! Jag får bestämt plocka fram symaskinen jag också :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback