Julask!

Har knåpat ihop en liten julask med butikens nya julpapper från Webster´s Page. Jättefina! För att biga en sådan här ask kan man använda sig av olika tekniker, i e-butiken finns det två olika alternativ: Scor-Pal (som nu finns både i centimeter- och inch-skala) eller en Top Score-bräda. Jag har använt den senare.

Papper: Webster´s Page Swans Lake, glitterpapper
Cardstock
: Beige
Stämplar: Tim Holtz Holiday Hideaway, Långa ord - julafton
Dekorationer: Blommor - Prima lyxblandning, minirosor, Prima löv, paketsnöre
Färg: Distress Vintage Photo, Staz On Timberbrown
Övrigt: Fernstans Small, QK snöflinga

Bild på asken. Dekorationerna går ner på locket.

Låsningen av locket är gjord med en remsa cardstock som sitter runt själva asken.

Insidan av asken är dekorerad med en Tim Holtz stämpel, distressfärg, minirosor och fernkvistar.

En närbild på dekorationerna. Lisa har precis fått in härligt glitterpapper i flera olika färger i lagret. Här har jag använt mig av det vita när jag stansat ut snöflingorna. Perfekt, nu behöver jag inte kladda med glitterlim utan det är glittrat och klart direkt! :0)

/ Åsa

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vacker, bedårande och helt.. underbar! Glitterpapper - VILL HA!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback