God Jul



Det börjar bli hög tid att göra julkort. Om ni inte gör som jag brukar göra och väntar till sista minuten.

Det finns ett
stämpelark från Stampscapes som är perfekt till att göra julkort med. Det innehåller framförallt massor av granar.



Jag har använt mig av två av granstämplarna från detta ark. Jag färgade in stämpeln med stämpeldynan Pesto på de gröna grenarna och sedan avände jag dynan Espresso på foten. Allt på samma gång innan jag stämplade motivet. När jag färgade in med den gröna dynan försökte jag undvika att färga in stammen så att jag kunde färga den delen med den bruna dynan direkt på stämpeln. Båda dynorna är från Adirondack.

Tomten är en stämpel från Angie B som jag färglagt med promarkers och MCP.


/ Ann-Louice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback