Clean & Simpel

När man scrappat ett tag så brukar man hitta sin egen stil. Men ibland är det roligt och framförallt utmanande och utvecklande att prova på en stil som skiljer sig från sin egen. Så det gjorde jag när jag skapade den här Lo'en.

-06 (8x8)



Här är mina barn framför granen av årgång 2006, Fotot innehåller mycket färger men samspelar bra med det multirandiga papperet Tis is the season, Stripe. Dekorationerna är få, eftersom det är clean & simple och istället har jag faktiskt satsat på en accentfärg, nämligen svart.  Jag har använt en del stansar, dels borderstansen Binding Edge från EK samt en hörnrundare av samma fabrikat. Stansarna hittar du i butiken liksom bandet och bradsen som är tagna ur samma förpackning som de brads jag visat tidigare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback