Anna-Lena aka Hönan här!

Nu när Helena har lämnat Inkywings som DT fanns det en ledig plats, och den underbara Lisa var så snäll och frågade om jag var intresserad av att  komma med detta härliga DT gäng, och det var klart att jag var det!

Jag heter
Anna-Lena Blomkvist mest känd som Hönan ute på diverse forum. Jag har Scrappat/stämplat sedan 2004 och älskar verkligen allt som har med denna hobby att göra.

Jag kommer framför allt visa scrappade alster men såklart så smyger det sig alltid in lite kort och altrade alster med.

Först ut denna vecka är denna LO om min systerson Viktor. Har använt mig av de underbara Bobunny papprena, och jag har en förkärlek för scalloped papprena:-)

Jag har Stämplat en rund Journalingruta som jag fäst på en scalloped cirkel utstansad med mina Nestabillitys. Jag stämplade en biljett på craft papper och stansade ut den, chalkade kanterna något och fäste den i en klunga med blommor och en tag. Försöker attsamla dekortaionerna så att det inte ska bli ett rörigt intryck.



Papper: BoBunny - FLUTTER Ballet Scalloped Square

Dekorationer: Blomma Prima Flowers White (wildflower), Bomullsspets, Tag
 
Stämplar: Journalingstämpel, Inkywings biljettstämpel.

Bokstäver: Svarta Thickers, MLS- Mini Alphabet Stickers - Turquise

Lite närmare bilder på min LO:






Det var allt för mig idag. Ha nu en underbar dag i det höstkalla vädret.

Kram Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: Agneta N

Grattis!!! Vilken underbar LO! Pricken över i:et med den röda ramen med prickar, jättesnygga detaljer.

Kram Agneta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback