Vinnare adventsutlottning

Jag vill börja med att tacka för den fina responsen. Det var intressant och kul att veta vad ni uppskattar i mina alster.

Jag har varit inne på random.org och fått fram en vinnare bland alla kommentarer och vinnaren blev:

Morfen

"Jag gillar alla inlägg för att alla är så duktiga på att skriva, beskriva och länka till smarta tips och idéer. Det var uppfriskande att se måndagens jordgubbs-LO men dagens inlägg med den fina Lucia-LOn stämde bra in på dagens adventsstämning som infunnit sig."

Grattis! Maila ditt namn och adress till
[email protected] så kommer en grabbag med stämplar på posten.


Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

STORT GRATTIS Morfen



Kram Gurkiss

Postat av: Morfen

Åh tack vad roligt! Jag mejlar på en gång!!

2009-12-01 @ 12:38:45
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback