Stilrent

Ibland när jag färglagt och använt mycket motiv så kan jag helt plötsligt bara tröttna på det och verkligen vilja göra ett enkelt och stilrent kort. Det kan vara enormt befriande! Tolka mig rätt för jag verkligen älskar att färglägga och använda motiv, men ibland behöver jag rensa hjärnan lite ;0) Så här kommer ett enkelt och stilrent julkort!

Bakgrundspappret har jag gjort själv med hjälp av stämplar, kantrivare och lite distressade kanter.
Papper: Cardstock
Färg: Adirondack (cool peri), Distress (Vintage Photo)
Dekorationer: Band, Punchinella, Miniros, Biljett (God Jul)
Övrigt: Retro-stans (L), Martha Stewart-stans (snöflinga), Edge scraper, Symaskin

En närbild på dekorationerna.

Ha nu en toppen fredagkväll med mycket fredagsmys! Det ska iallafall jag ha! :0)

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Agneta N

Håller med fullständigt, kul att variera lite. Ruggigt snyggt kort, gillar det massor!

Kram Agneta

Postat av: Jessica

Älskar detta kort. Har liftat det, hoppas att det är okej.



Kramis

2009-11-20 @ 22:01:58
URL: http://www.tussans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback