Mer tyll och Tim Holtz

Jag älskar verkligen färger. Klara ärtiga färger som gör intryck på mina lo'er. Men så kommer jag ibland in i perioder med mer dämpade och smutsiga färger. I en sådan period är jag nu och jag har upptäckt att kombinationen dunkla färger, tyll och Tim Holtz är en underbar förening.



Här har jag, vilket är ytterst ovanligt för mig, varit sparsam med mönsterpapper. Jag har använt en bit spillpapper precis under fotot, men det är allt. Så på min
cardstock har jag istället använt tyll för att skapa en yta. I övrigt har jag fyllt ut resten av Lo'en med dekorationer.



Jag har chalkat och skrynklat ihop de båda manilla-tagsen. Sedan har jag återigen använt den underbara filmstripen från Tim Holtz tillsammans med ett par Game spinners från samma tillverkare.



Jag har också använt mig av BoBunnys härliga blommor tillsammans med några öljetter. Övriga dekorationer är förklistrade halvpärlor från Prima samt en pin i samma kulör och slutligen en Swivel Clap från vår inspirationsgud Tim Holtz.




Jag måste bara flika in här i Susannes inlägg...

KOLLA vad som finns hemma nu i butiken!
TRE nya serier från BoBunny och alla är dom lika härliga.
Gjorde ett litet klipp från butiken för att visa ett smakprov. :-)

Serien LOVE BANDIT:



Serien PERSUASION:


Serien SNOWY SERENADE:


Och dom här, Snowy Serenade är uuuunderbart glittriga och mycket finare i verkligheten än på bild. Dessa papper är enkelsidiga till skillnad mot övriga serier.

I övrigt är butiken uppdaterad med lite nya saker + påfyllning av sånt som varit slut.

Kommentarer
Postat av: Lena Katrine

Kjempestilig LO med mange tøffe detaljer :)

Postat av: Gurkiss Scrappande

Läcker LO och vad en massa snygga grejer du fått in :)



kram Gurksis

2009-11-29 @ 08:51:05
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback