Ett kort till en vän

Hur har ni det ute i stugorna såhär i influensa tiderna, ligger ni eller står ni?
Själv så här jag halvvägs, har i tre veckors tid dragits med ilskna infektioner och jag börjar lessna. Men man måste ju se det positiva i det hela, jag kan pyssla, de dagar jag orkar vill säga.

Och nu när jag får lite mera pysseltid så passar jag på att göra lite kort att sända ut till lite vänner nu i trista November mörkret.

Här ett kort med den ny fantstiska textstämpeln, stärnan och bakgrundsstämpeln som ser ut som stänk, alla släpptes på mässan i Karlstad.


Papper: Cardstock,
Bo-Bynny papper
Stämplar: Text-som en stjärna, Stjärna, Bläck bakgrund, Personligstämpel

Dekorationer: Vitband, Prima Bling, häftstiff



Så om ni som jag är lite krasslig eller bara otroligt pysselsugen, ta och muntra upp någon med ett kort i höstmörkret!

Kram Anna-Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback