Det är din dag idag

Har ni firat Fars dag än? Här har det fuskats lite eftersom jag inte har träffat min pappa än. Men i helgen kommer han hit och jag har passat på att altra en rund liten ask som jag har shoppat på det där stora möbelföretaget med blå och gul logga.



Jag klädde askens sidor med ytterligare ett papper från den härliga julkollektionen som finns i butiken. Dessutom satte jag fast ett
band och ett snöre för att inte lämna askens nedre del helt tom.

Lockets övre kant målade jag med lite brun akrylfärg och penslade sedan på den genomskinliga Crackle Painten -  Rock Candy. På plasten på locket stämplade jag den nya stämpeln stjärna-fylld med en brun Staz On. Jag har även stämplat upp samma stämpel på BoBunnys Kitchen Spice - Nutmeg och klippt ut för att få samma form att dekorera med.



Övriga dekorationer är tyll och knappar. På en manilla-tag har jag sedan använt textstämpeln "det är din dag idag".



Ni har väl inte missat att ni kan beställa personliga stämplar hos InkyWings?

Kommentarer
Postat av: Lena Katrine

Oi! Denne var kul! Stilig med stjærnene som dekor :)

Postat av: Gurkiss Scrappande

Läcker ask nickar



Kram Gurkiss

2009-11-29 @ 08:52:16
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback