Vi har en vinnare!!

Först vill jag säga TUSEN TACK till alla som kommenterat denna helt galna blogg-candy. Inte kunde jag väl i min vildaste fantasi tro att sååååå många skulle vilja vara med på detta. Skoj!!!

504 kommentarer stod på startlinjen men det fanns bara en enda som kunde komma först i mål.

Jag tog hjälp av Random.org som är en smidig slumpgenerator och så här tyckte den:



Alltså - kommentar nr 14.
Vilket blev:

Postat av: Nina H

Oemotståndligt! Jag vill vara med! Himlar så generöst!
Jag länkar från min blogg som ligger här:
http://tjejmote.blogspot.com/

håller tummarna

2009-05-12 @ 20:12:57



Ett stort härligt GRATTIS Nina!
Ta och e-maila mig på [email protected] och tala om att du är vinnaren av blogg-godiset så jag kan posta det till dig.

Och än en gång - tack alla ni andra som varit med, hoppas ni stannar kvar och inspireras av alla härliga godsaker som design teamet visar upp här i bloggen.  Och med en sån här fantastisk uppslutning så tror jag inte det kommer dröja speciellt länge innan ni får chansen på lite nytt blogg-godis. ;-)

Kommentarer
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!



/F

Postat av: Anonym

Grattis Nina H!!! Du kommer garanterat att få myckeg glädje av den fina vinsten! :)

2009-05-31 @ 21:59:49
Postat av: annkan

Stort Grattis till dig, Nina H!!

Vilken lyckost du är..... :-) :-) :-)



Och tusen tack till er på bloggen som hade en sån otrolig bloggcandy!

Klart vi stannar kvar- här finner man ju dagligen massor med inspiration!!

Kram på er! :-)

2009-05-31 @ 22:33:01
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Grattis Nina H.!

2009-06-01 @ 08:31:37
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Morfen

Grattis Nina! :D

2009-06-01 @ 12:50:38
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Nina H

Nämen!!!!! JAg tror inte vad jag ser! Åh, vad glad jag är. Här kommer man hem restrött i sena kvällen efter en låååång bilfärd...och så får man se detta!!! Jag blev garanterat klarvaken...och såå nyfiken på vad som göms i den otroligt fina bloggcandyn! Tusentack lite så här i förväg!



Kramisar/Nina H



2009-06-01 @ 23:51:45
URL: http://tjejmote.blogspot.com/
Postat av: Carole RB

Congrats Nina

2009-06-02 @ 04:47:39
Postat av: Marie/isingen

Grattis Nina H till vinsten!

2009-06-05 @ 00:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback