Vänner för alltid!



Jag har gjort ett färgglatt kort med de nya Greeting Farm stämplarna. Visst är de underbara!

Både flickan och grisen är av märket Greeting Farm och de är båda målade med Promarker och skuggade med MCP tekniken.



Jag har använt mig av en dies från Spellbinders för att göra den fina utklippningen av flickan och den rosa ramen med embossing.

Jag har använt diesen
Lables three för att göra detta.

Det går att välja om man bara vill klippa ut den eller om man vill både klippa ut och embossa.

Flickan är bara utklippt medan ramen är utklippt och embossad.

För at kunna göra embossingen måste man ha en speciell matta.



Jag hade en sån här fina tag i min låda från K & Company och det visafe sig att den här runda scrap stämpeln passade precis i blomman.



Jag har dekorerat kortet med tre små pappersrosor i grupp och gjort spiraler av stjälkarna. Bladen är från Prima.




Här har jag gjort en egen blomma med olika stansar som jag stansat ut i vitt papper och färglagt med promarker pennor. Den blå blomman har jag även stämplat med brun Adirondack dyna Espresso med stämpeln julsångsbakgrund.

Sedan har jag avslutat det hela med en pappersros.

/ Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: annkan

Ja, de är ju jättefina!



Och vilket underbart kort, i superfina färger du gjort. :-)

2009-05-03 @ 16:56:04
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jättefint kort! - mysiga stämplar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback