Nyheter vecka 22

Banner IW Nyhetsbrev


Vecka 22


Hej i vårsolen!
(hoppas ni hinner se den mellan regnskurarna)


******************************** 

NYA STÄMPLAR! (IGEN)
InkyWings släpper snart omgång nr 2 med nya stämplar (ca 29st). Plåtarna är klara och pressen skulle egentligen gått varm redan, men en annan värme har kommit emellan - nämligen feber (både på mig själv och mina barn). Stämplarna kommer börja visas av design teamet så fort första omgången lämnat pressen och hunnit fram till deras postlådor. Självklart hittar ni dom i webbutiken ungefär i samma veva. Jag kan utlova lite mer stora texter och härliga sommar-strån. :-)


FLER NYHETER:
Igår fick jag hem 6 stora lådor med smått och gott här i lagret. Lite nytt och lite gammalt och säkert något blått oxå när jag tänker efter... ;-) Eftersom jag har sjukt barn hemma så kommer jag uppdatera när tillfälle ges. Det är bara att hålla ögonen framöver på webbutiken alltså.


The Greeting Farm-stämplarna förväntas komma hem i månadsskiftet ungefär. Du som har förbeställt kommer få din order packad så fort som möjligt och hemskickad, övriga får snällt vänta tills det blivit uppdaterat i butiken. :-)  En hel del nya motiv kommer hem - klart värt att vänta på - dom är underbara!!


Pappersrosorna har nu ÄNTLIGEN landat. Efter lite efterlysning visade det sig att dom legat på utlämningstället en hel vecka i onödan... mutter mutter! Men nu finns dom i webbutiken och det är bara att skynda sig och lägga vantarna på favoritfärgerna.

********************************


LAGERÖPPET:

Under sommaren har jag kvälls/eftermiddags-öppet enl. följande:
Dag             Datum         Tid       Pysselmöjlighet:

Tisdag9 juni18-20Ja
Måndag 15 juni18-20nej
Onsdag 8 juli18-20nej
Tisdag 28 juli18-20nej
Söndag16 augusti13-17ja

Vardagar mellan 9-14 finns jag oftast hemma och det går bra 
att ringa och bestämma en tid ifall du vill besöka lagret!
(gäller ej 27 juli - 9 augusti då jag har helt stängt!)

********************************

SEMESTERSTÄNGT: (web-butik)
v.29, v.30. v.31, v.32 (= 13 Juli - 9 augusti)  i sommar!
Då packas inga ordrar och inga e-mail mm besvaras ang. ordrar.
Gäller det besök i lagret så ring för snabbare svar!


********************************


FREDAGAR = STUDIEDAGAR
Jag har fortfarande några fredagar kvar att ägna åt studier.
Jag läser den populära kursen "Digital Bildbehandling" på distans på högskolan.
Jag har valt att ta det på fredagarna eftersom det ändå är ganska lugnt här på lagret då och det mesta är packat och avklarat sedan tidigare i veckan. Så om du inte får svar på e-mail på stört under fredagar så vet du vad det beror på! :-) 


********************************


MORS DAG = FRAKTFRITT (*)
Söndag den 31 maj är det mors dag.

(*) Det firar vi på InkyWings med fraktfritt på alla ordrar som väger 
under 1kg (1000gr). Oavsett ordersumma.
I övrigt gäller våra vanliga villkor för frakten.
Gäller endast nya ordrar lagda under söndagen. (ej förbeställningar el. personliga etc)
Gäller ordrar inom Sverige.


********************************

JUST NU - Härligt underbar utlottning i bloggen!!

http://inkywings.blogg.se/2009/may/blogg-godis.html
Pågår till kl. 12.00 den 31 maj.

********************************

/Lisa
InkyWings Motivstämplar
http://www.inkywings.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback