Ljuvt och romantiskt

Idag visar jag en layout i mjuka, pastelliga färger och där jag använt flera av Inkywings såväl "gamla" som nyare produkter. Förutom mönstrade papper i enbart beiga toner har jag använt ett tårtpapper, inköpt i min vanliga matbutik (antagligen inte syrafritt, men fint att använda på både kort och layouter!). Fotona är sepiatonade och det passade därför bra med lite mjukare färger. Att scrappa med likadana foton är en rolig idé som jag inte provat så många gånger förut.

Material från
Inkywings: nätband (sitter delvis under fotona och swirlsen), genomskinlig klocka fr Heidi Swapp, blommor fr Prima (artful collage), minirosor, pärlswirls (finns under nyheter) och ett kort fr Jenni Bowlin (som ni hittar under papper, övrigt, journaling)



Närbild på blommorna och swirlsen. Nätbandet syns kanske inte så tydligt men det blev en otroligt fin effekt att ha det där! Lager-på-lager teknik fungerar både när det gäller papper, blommor och andra dekorationer. Alla saker kanske inte syns så tydligt, men alla tillsammans skapar en fin helhet.

      

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Sååå fin LO! Gillar särskilt pärlswirlarna! Jättefint!

Postat av: Zarah

Jättevacker - du är SÅÅÅ duktig!!

2009-05-19 @ 16:18:15
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: annkan

Bara SÅ underbart vackert!!

2009-05-21 @ 00:08:10
Postat av: Åsa/asamia

En underbar LO! Romantisk och fin!

2009-05-21 @ 07:16:51
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback