Fjärilar

Fjärilar har varit populärt bland scrapping och kortmakeri ett bra tag, och det verkar som om populariteten bara ökar! Jag får i alla fall inte nog av alla söta fjärilar och de möjligheter som finns med dem. På den här layouten har jag använt Inkywings egen fjärilstämpel (medium). Jag har stämplat på vitt CS, färglagt med Promarker (sky blue) och sen använt 3D-lack, vanligt på den ena och crackle accents på den andra. När lacken torkat klippte jag ut fjärilarna, böjde till dem lite grand och fäste dem bland blommorna på layouten.

Övrigt material från butiken: papper från 7gypsies, blommor från Prima (den stora vita är från Primas lyxblandning), blomrankorna är utskurna från ett Jenni Bowlin-papper. En egengjord pin fick bli pricken över i.



Närbild på fjärilen som jag lackat med crackle accents.



Och närbild på fjärilen lackad med vanligt 3D-lack.


Kommentarer
Postat av: Milo

SNYGGT!!!! Jag älskar oxå fjärilar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback