Två snabba kort

Pysslade ihop två snabba kort igår kväll. Det gick snabbt eftersom jag redan från början hade tänkt ut hur jag ville ha dem och plockat fram allt material. Jag utgick från de läckra nätbanden och valde papper som passade i färg. Sen lite blommor, minirosor, olika dekorationer, egengjorda pins och biljetter. Det blev två "bra-att-ha-i-lådan-kort" :)



Närbild på min ena dekoration (se tidigare inlägg) och biljetten (stämpel från Inkywings egen kollektion).



En pin som jag knutit ett band runt. Miniros med en klick liquid pearl på.



Det andra kortet är nästan likadant, men i annan färgställning. Utgick även här från nätbandet när jag valde papper och färg på blommorna.



Närbild på minirosorna, varav den bruna är fastsatt på en pin och en beadcap.



Små söta charms finns i flera sorter i
butiken. Här en stjärna där det står "just for you".


Kommentarer
Postat av: Zarah

Så himla vackra!! ♥

Postat av: Britt-Marie

Såå snygga kort!

2009-03-12 @ 09:26:30
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Annbe

Verkligen fina kort! Snyggt med kort som inte är så mycket dekorerade ibland!

2009-03-14 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback