Påskpåse

Tiden går fort och det står inte på förens det är påsk och påsk innebär påskgodis! Men istället för påskägg har jag valt att använda mig utav påsar. Jag gjorde en hel bunt med sådana till jul och det var väldigt uppskattat, så jag tänkte göra likadana nu. Men om jag ska hinna klart dom alla lär jag sätta fart nu ;0)

Jag har använt mig av de bruna papperspåsarna som finns i
butiken, mönstrat papper är från Memory Keepers, orange cardstock, gula och blå/gråa minirosor, retrostansarna Medium och Large, öljetter, Dew Drops Goldenberry, tyll, 3d-lack och den fina stämpeln Ängladocka, färglagd med Promarkers och MCP.

Baksidan av påsen är dekorerad med samma papper som framsidan, min personliga stämpel och band. Bården på locket är gjord med Fiskars Treadwater Punch, snart åter i butiken. Scalloped cirklarna bakom stämpeln är utstansade med Marvy stansar.

En detaljbild på dekorationerna.

Nu ska jag passa på att njuta av den sköna vårsolen. Ses imorgon igen!

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Cyllan

Wow att få påskgodis i en sån här fin påse.

Tackar även för tipsen i förra inlägget om falsk akvarell. Något jag ska prova för det blev ju superfint.

Postat av: Britt-Marie

Vilken underbar påse! GILLAR!

2009-03-20 @ 06:51:05
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback