Influensa & Mässa

Två ganska olika saker som nu inträffar på samma vecka - spännande!  (eller kanske inte)

Jag däckade i influensa redan i onsdags förra veckan och ligger fortfarande med feber - vilket betyder att det är så gott som stillestånd här hos InkyWings. Idag har jag haft ovärderlig hjälp av Åsa som varit här och packat en del ordrar och botaniserat i alla kartonger med varor som trillar in inför mässan.

Från onsdag är det stängt eftersom jag börjar packa ihop inför mässan. Förhoppningsvis så är nu det mesta packat, bekräftat och postat i orderväg om det har legat här och väntat. En hel del mail är besvarade av min kära make så det bör vara hyfsat uppdaterat nu även på den fronten.

På fredag styr vi kosan mot Göteborgsmässan och håll alla tummar och tår du kan för att är i lite bättre skick än en zombie och orkar följa med på turen.

Ber om ursäkt till alla där ute som fått vänta lite extra på ordrar och svar denna gången alltså, men det har varit lite utanför min kontroll så jag inte kommit ur sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback