Fjärilar

Även om solen inte är lika värmande idag så fortsätter vi på det härliga vårtemat ändå! Idag har jag använt mig av Lisas fjärilstämpel för att få den rätta vårkänslan.

Kortet är gjort i 10x15 och är gjort av
cremevit cardstock, mönstrat papper från 7 gypsies, tyll, pärltråd, fjärilsstämpel och textstämpeln "Vänskap är en gåva".

För att göra fjärilen har jag första stämplat den på cremevit cardstock och fyllt i med Promarker pennan Mustard. Sedan har jag stämplat den på gul cardstock och fyllt i med Promarker pennan Gold. Sedan har jag limmat ihop dom i mitten, vikt upp vingarna samt satt fast brun pärltråd som antenner, för att slutligen sätta fast den på kortet!
Enkelt men effektfullt!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback