En blivande fotograf?

Idag vill jag inspirera med en layout om min lilla dotter, som kanske är blivande fotograf? Blivande scrappare är hon i alla fall, hon sitter gärna med och pysslar :)



Återigen har jag rotat runt i spillpapperslådan och plockat bitar som kunde passa bra ihop. Skalpellen fick skära ut lite bladrankor. Det finns massor av vackra mönstrade papper som man kan klippa/skära ut dekorationer ur!

I näbben på fågeln har jag satt en liten utskuren kvist och även en beadcap med en dew drop i mitten.



Making memories Tiny alphastickers till rubriken.



I mitten av den vaniljfärgade blomman har jag lagt en droppe 3D-lack och sen hällt på minipärlor. Så roliga att experimentera med och de finns i många härliga färger! Här färgen gun metal. Ni ser också en ticket från Inkywings egen stämpelkollektion och lite pärlfloss.



Ytterligare en närbild på dekorationerna (och dotterns favoritdocka)



Och sist, men inte minst, en bild på en av mina egengjorda pins. Den fick liksom bli pricken över i.



Nästa gång blir det ett litet alterprojekt :)


Kommentarer
Postat av: Zarah

Kanonfin! Jag gillar verkligen dina pins, med. :D

Postat av: Britt-Marie

Snyggt! Vad fint det blev med minipärlorna i blomman, ja allt var fint!

2009-03-05 @ 14:42:33
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback