Underbara Prima!

I butiken finns det underbara Prima-produkter och idag och i morgon tänker jag visa några av dem. Här har jag använt Primas vackra journalingblad under fotot och massor av blommor från Primas lyxblandning. Bladen och minirosorna är Inkywings egna. De bruna bladrankorna har jag skurit ut från ett Jenni Bowlin-papper och tårtservetten och klockan finns också hos InkyWings, liksom det rosa bandet med sömmar och den lilla silvernyckeln. Avslutningsvis några dew drops i silver och en pin jag gjort själv med några pärlor.




Några närbilder på de olika detaljerna:

      

                           

Imorgon visar jag hur jag använt Primas journalingblad och blommor på kort.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Suuuuupervacker!! HEJA Helena! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback