Sommerfugler / butterflies

Det er ingen hemmelighet att jeg elsker sommerfugler :)
Og når de er sååå nydelige som disse,så er det lett å bli glad i dem!

Ett enkelt kort,med bare sommerfuglene som pynt,og hovedmotiv :)
Stemplet opp på transparang med lim-pute,strødd over glitter,la det tørke litt.
Klippt dem ut og bøyd vingene litt før jeg satte de på kortet med glue-dots.
Fiks ferdig på en-to-tre ;)

Teksten er egentlig ett av billett stemplene,men jeg har maskert det,så det blir igjen bare teksten :)
Teksten på innsiden er ett av de nye,også det en favoritt :)
*********************************
It is no secret that i love butterflies :)
And when they are so gorgeous as this are,they are easily to fall in love with!

A simple card,with only the butterflies as the decoration and the main motif :)
I stamped them on transparancy paper with glue-pad,added some glitter and let them dry.
Cut them out,and bended there wings a bit,before they where attached to the card with glue-dots.










Go`klem fra Maya :) / Hugs from Maya :)

Kommentarer
Postat av: Aud

Åh, dette var nyyydelig! Må prøve meg på sånne transparent sommerfugler jeg også snart, du har jo vist dem frem så mange ganger på så vakkert vis, at jeg bare må forsøke!♥♥♥



Klem,

Aud

Postat av: Gurkiss

Toppen snyggt kort nickar



Fjärilarna är ju bara såå läckra.



kram gurkis

2009-06-15 @ 18:08:32
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Åh så vackert!!

2009-06-15 @ 21:56:09
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: annkan

Himmelskt vackert!!!

2009-06-16 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback