Lite mer Prima

Jag har gjort två kort med de vackra journalingbladen från Prima, och dekorerat med olika blommor.

Det första kortet är i storleken 15x15 cm och ett journalingblad passar perfekt här. Dekorationer i form av Primablommor, minirosor och blad. Minirosorna har jag dekorerat med liquid pearls, silver, för att få dem att lysa upp lite mer. Swirlsen är utskurna med silhouette och jag har 3D-lackat dem.



Det andra kortet är i storleken ca 10x15, där jag vikt ett papper som är 15x30 två gånger. Journalingbladet är såklart från Prima liksom blommorna, förutom minirosen. Dew drops och Grattis-stämpeln finns också i
butiken.  Kortet är förseglat med en egengjord pin. Jag gjorde två små hål med min silent setter och stack genom pinen.



Jag är så förtjust i journalingblad av olika sorter, de går att använda till så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback