Grattis / Congratulations

Dagens kort er ett alkoholblekk kort,med embossa detaljer :)
Alle stempler jeg har brukt er i nye,og dere finner de i shoppen!
*************************
Todays card is a alcohol-ink card,with heat embossed details :)
All the stamps that i have used are new ones,and you can find them in the shop!





Jeg brukte alkohol blekk for å lage bakgrunnen,og ville ha den til å ligne en soloppgang :)
***************************
I used alcohol-ink to make the background and i wanted it to look like an sunrise :)



Her ser dere de embossa detaljene.
***************
Here you can see the heat embossed details better.



Innsiden av kortet med det nye kalender stempelet :) Har brukt samme stempel på begge sider,men maskert bort tekst og tall på skrivesiden ;)
************************
Inside the card,where i have used the new calendar stamp :) I have used the same stamp on both sides,just masked the numbers and letters away ;)
 


Og baksiden :)

Det var alt fra meg for denne uka,håper jeg har kunnet gi dere litt inspirasjon!
Neste helg er det messe i Leksand,og kanskje treffer jeg noen av dere der?!
Klem fra Maya:)
***************************
And the back of the card :)

That was all from me this week,hope that i have given you a little inspiration!
Next weekend there is a craft-gathering in Leksand,maybe i see you there?!
Hugs from Maya:)

Kommentarer
Postat av: annkan

Återigen ett jättefint kort av dig, Maya!

Tack för all inspiration du bjuder på. :-)



2009-06-21 @ 00:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback