And the winner is...

Just det ja, hade ju för mig att jag lovat att jag skulle göra något idag....

hmmm.....


..... VAD kan det ha varit tro????

Ah - jag kom på det! ;-DD

Då ska vi se, det var 30 kommentarer som kvalade in här idag...
och då går jag till Random.org och petar in att jag vill ha ETT nummer mellan 1 och 30 och ut kommer följande svar:

INLÄGG NUMMER 10

GRATTIS GRATTIS

Postat av: Maria

Så skira och "luftiga" strån. Känns somriga men ser också användning i höstens färger som du gjort. Typsnittet på grattisstämpeln är favorit.

Maria

2009-06-12 @ 09:22:32
URL:
http://kramaria.blogg.se/

E-maila din adress till mig så jag kan skicka ut lite rykande färska stämplar! :-)
[email protected]
Skriv att det gäller bloggvinst söndagen den 14e.

GRATTIS än en gång. :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänka sig, JAG!!! Är jätteglad förstås:))



Tack o tack!



KraM

Postat av: annkan

Grattis, grattis till vinnaren!

Ljuvliga stämplar!

2009-06-16 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback