Sommar grattis!

Blev riktigt inspirerad av den härliga sommarvärmen och ville göra ett grattiskort i sommrigt tema. Och vad passar bättre än de nya Greeting Farm stämplarna; Anya kitet Rain Snow Shine.

Anya-stämpeln är färglagd med Promarkers, papper från Melissa Frances, blommor från Prima och Retrostans Medium, lite bling och minirosor. Text-stämpeln Grattis på din stora dag - liten är ifrån dom nya stämplarna.

På insidan har jag använt de nya stämplarna Grattisalmanacka, Prickar små och En vän är den som...

En detaljbild på stämplarna och blommorna (lika som på kortets framsida). Den nya textstämpeln är så fin tycker jag!!

Och så avslutningsvis baksidan med min personliga DT-stämpel :0)

Hoppas ni får en härlig fortsättning i värmen!

/Åsa

Kommentarer
Postat av: Sandy

Så fina kort! Jag bara älskar stämplarna från the Greeting Farm

Postat av: annkan

Underbart kort!!

En verklig fröjd för ögat. :-)



Den tjejstämpeln skulle jag gärna se i min lilla (hm, nåja) samling. :-)



Kram/annkan

2009-07-03 @ 01:41:52
URL: http://annkan.bloggagratis.se
Postat av: Ingrid - Inola

Vilken kul och annorlunda vikning, den får jag ta och testa någon dag!

2009-07-07 @ 08:23:47
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback