Gunvor gästar...

Den här gången använde jag stämpeln med en av mina favoritblommor - renfanan - tillsammans med ett par små söta hjärtan och en grattis-kalender:



Jag har använt mig av maskeringsteknik, både för att få blomman framför kalendern och för att göra ramen runt motivet. - Det senare är tvärt om mot de distressrutor som ni kan se i både
Lisas egen blogg och InkyWings blogg just nu. Dessutom har jag sprayat både motivet och kortbasen med Glimmer Mist för att få lite fläckar och litte "bling" och satt några urklippta hjärtan på distanstejp.

Och eftersom detta var alster nr 5 så var det också det sista i raden för det här gästspelet i Lisas designteam. Tusen tack för förtroendet Lisa!

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Fint : )

Postat av: annkan

Wow- riktigt somrigt och fint!

2009-07-20 @ 20:06:30
URL: http://annkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback