Fler läckerheter från vår gäst Gunvor!

Eftersom vädret är av bästa pysselsort just nu så passar vi här i InkyWings blogg på att "ösa" in inspiration i bloggen innan det blir semestertider (med förhoppningsvis lite sol oxå...).
/Lisa


Jag passade på att altra en cigarill-ask när jag hade
InkyWings-stämplarna på stämpelbordet. Det blev en ask med fyra små kort i - allt i lite somriga färger och former:



Fjärilsstämplarna är infärgade med distressdynor och lätt fuktade med vatten innan jag stämplade med dom. Den ljusare av de små fjärilarna gjorde jag genom att fukta stämpeln på nytt efter det första avtrycket (alltså utan att lägga på ny färg) och stämpla på nytt.
Det mönstrade papperet är från Basic Grey

Öppnar man asken ser den ut så här inuti:



De små guldplupparna är Pearlmaker. De mönstrade papperena är från Basic Grey.

Och slutligen de fyra små korten:



Fjärilarna sitter på distanskuddar för att det ska bli lite djup i det hela. Banden kommer även de från InkyWings.

Jag har tappat räkningen på hur många fjärilar jag stämplat och klippt ut, men kanske blir det någon till ... Jag har ytterligare ett InkyWings-kort att presentera innan gäst-DT-uppdraget är avslutat.  Men stämplarna lär ni få se även efter det, för de har blivit något av favoriter ;)

/Gunvor


Jag vill bara flika in oxå att InkyWings blogg kommer inte att stå helt stilla under "semestern" men det kanske inte är lika frekvent uppladdat som det brukar vara. Men titta gärna in lite då och då för inspiration.

InkyWings har Stängt 13 juli - 9 augusti.
Då behandlas inga ordrar och inga e-mail besvaras.

Den 13e juli kollar jag av inbetalningar och postar beställningar.
Kommer din betalning EFTER 13e juli kommer jag inte ta hand om det förrän den 10e augusti igen.
*Det finns en bunt obetalda ordrar ståendes här på lagret så kolla om du betalat din order!*

Kommentarer
Postat av: Åsa - Scraphorse

Hmmm, cigarillådor... så smart, det har jag inte tänkt på! Nu ska jag se till att sno fars alla små plåtlådor!! Tack för tipset! Fantastiskt fint blev det också :0)

Kram Åsa

Postat av: annkan

Jättesnyggt!!

2009-07-09 @ 22:12:21
URL: http://annkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback