Viktig info - Måndag 26 Januari

Hej alla där ute och tack för en härlig dag här i lagret igår med grattishälsningar och trevligt besök av alla kunder.

Här i Rälta börjar jag veckan med att ha sjukt barn hemma!
Packning och bekräfelse kommer därför ta lite extra tid nu då jag inte vet när jag har möjlghet att gå ut och jobba. Jag ber om förståelse för att det kan ta lite extra tid med din order just nu alltså, tyvärr lite olyckligt just när det också troligen blir högre orderingång i och med födelsedagkalaset. Det är dock saker som står utanför min makt.  Jag lovar dock att göra mitt bästa för att det skall flyta så smidigt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Camillha

Grattis på födelsedagen!

Tänk att det nästan alltid ska finnas lite smolk i bägaren...

Önskar dej lycka till under "sjukdagarna".

Funderar på en personlig stämpel, men kan inte besämma mej vilken stil det ska vara på den. Får fundera vidare!

Postat av: Marika

Skickar krya-på-sig-kramar.

Finns inget som är såå trist som sjukdom. De infaller alltid när man verkligen INTE har tid med dem. Att sedan se sina små sjuka gör det bara ännu värre.:-(

Hoppas det går över fort så du slipper stressa upp dig med allt som rör butiken dessutom.



"De allra flesta brukar ju ha stor förståelse när man råkar ut för saker man inte kan styra över."



Kram M

2009-01-27 @ 01:32:16
URL: http://joyscrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback