Godt nytt år! / Happy new year!

Hei alle sammen,håper dere har hatt en super feiring av både jul og nytt år!
Og att dere nå er klare for 2009 med masse kreativitet!
Jeg har vært så heldig att jeg har hatt stempel-jul *fnis*
To venninner på besøk for å stemple og lage kort er moro  :)
Og da fikk jeg laget litt nyttårs kort og andre ting!
**************************
Hello everybody,i hope you all have had a wonderful christmas and new year celebration!
And that you are ready for 2009 with lots of creativity!
I have been so lucky to have a crafty-christmas *giggle*
Two friends came over to make cards and other stuff,and we have had so much fun :)
And then i made some new years card and some other stuff!




Jeg ble jo ikke ferdig med alle julekortene jeg skulle lage,så da lagde jeg noen nyttårs kort i steden.
Dette er ett posekort :)
Brettet en pose i to,og pyntet alle sidene og lagde en tag for å skrive på :)
Stemplet motivet på papir og påførte tombow lim,og strødde over glitter. Så her glittrer det masse!!!
Satte på diverse snøstjerner og pine-punch grener.
Maskerte tekst stempelet så jeg fikk bare "gott nytt år" :)
*******************************
I wasn`t finished with all my christmas cards so i had to make some new years cards instead.
This one is a bag-card.
Folded the bag in two and then decorated all the sides and made a tag to wright on :)
I have stamped the motif in blue,then added tombow glue all over it, and then added glitter. So the motif sparkle!!!
Then i added some snowflakes and some pine-punch.
I have masked the text to just got the "gott nytt år" (wich means happy new year :) )




På innsiden av kortet har jeg gjort det samme. Stemplet motivene og teksten først.
Hatt på tombow lim og strødd over glitter.
Her har jeg også satt på en snøstjerne eyelet og litt scrappersfloss med perler og charms i :)
**************************************
On the inside of the card i have done the same as the outside. Stamped the motif and the text.
Then added tombow glue and glitter.
Here i also have attached a eyelet,and some scrappersfloss with some pearls and charms :)




Her er tag`n,enkelt pyntet med snøstjerner :) Scrappersfloss og perler.
******************************
Here are the tag. Just decorated with some snowflakes :) Scrappersfloss and some pearls.



Og baksiden med mitt personlige stempel.
******************************************
And the back with my name stamp.

Kommentarer
Postat av: Kosene mine

Et skikkelig vinterkort! Vakkert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback