Snurrekort/ Spinner card

Og til den lille rosa vesken,så må man jo ha ett rosa kort!
Og da
Anita var en tur til meg i julen,så lagde hun ett snurrekort,og det så så moro ut att jeg måtte prøve jeg også :)
Og slik ble mitt snurrekort!
*******************************************
And to the little pink purse,it must be a pink card!
And when Anita was at my home in christmas,she made a spinner card,and that looked so much fun,so i had to give it a try :)
And this is what i came up with!




Forsiden av snurrekortet :) Når man blåser på sirkelen,så snurrer denne rundt og rundt :)
Jeg har malt de to englene med distress ink.
Lagt på sugar coating glitter på vingene og på blomster og sirklene.
Maskert billett stempel,så bare teksten ble igjen.
***************************
The front of the spinner card :) When you blow on the cirkle it spins around and around :)
I have painted the to angels with distress ink.
Used sugar coating glitter on the wings,flowers and the cirkle.




Zoomet inn på englene,er de ikke søte?! De er designet av Marie Julin :)
*********************************
Zoomed in on the angels,aren`t they the cutest?! Designed by Marie Julin :)



På baksiden av snurre-sirkelen,så har jeg brukt det runde kalender stempelet.
Det passet perfekt!
Satte på noen charms i midten av sirkelen,for att den skulle snurre litt bedre og fortere :)
*******************************
On the back of the spinner cirkle,i have used the round calendar stamp.
It fit perfectly!
Put on some charms to make the cirkle spin a little better and faster :)




Her ser dere innsiden av kortet,og her har jeg brukt cuttelbuggen til å embosse mønster :)
Dere skimter også baksiden med mitt personlige stempel.
*********************************
Here you can se the inside of the card,and you can see that i have dry embossed it in the cuttlebug :)
You can also see the back with my name stamp.




Og her er kortet fra en annen vinkel,så dere kan se innsiden hvor man skriver en liten hilsen til bursdagsbarnet :)
********************************************
And here is the card in another angle,so you can see where to write a little something for the birthday girl :)

Alle stempler og pynt kan fåes i butikken til InkyWings :)
*************************
All the stamps and embellishments you can get from InkyWings :)

Ha en flotters dag,
klem fra Maya :)
**************
Have a wonderful day,
hugs from Maya :)

Kommentarer
Postat av: Kosene mine

For et tøfft kort!! Imponert over alt du lager, du finner på så mye nytt og forskjellig :D

Postat av: Annbe

Så kul med alla fina kort och alla dessa nya typer av kortvikningar som man kan göra!

2009-01-08 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback