Lite romantik

Numera är det ju mest mail, sms,chatt etc men kanske det finns någon som har handskrivna kärleksbrev kvar...eller hittat någon kär släktnings?

Jag tänkte på detta när jag gjorde följande kort:



Jag tog ett vanligt kopieringspapper, drog lite med distresser på detta, sprayade vatten och skrynklade ihop det.
Strök papperet någorlunda slätt (använd ett hobbystrykjärn eller papper mellan det inkade och strykjärnet).



Sedan tog jag en del gamla stämplar (gamla collagestämplar och kärlekstexter) och stämplade med grått och brunt .
Sedan klistrade jag det på en bit kartong för att få stadga och kunna binda ett band runt ''högen''.

Monterade på ett svagt mönstrat papper, en bit boksida och ett litet stämplat hjärta från
Inkadinkado och det monterades på svagt grön cardstock.

Chruss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback