Glitter!!

Jeg har fått helt dilla på glitter!
Noe hobbyrommet mitt (og hundene mine) bærer preg av *ler*
Men så mye moro man kan lage med litt glitter,lim og papir!
******************************
I am addicted to glitter!
So my hobby room (and my dogs) is all glitterish *laugh*
But so much fun you can make out of a little sparkle,glue and papers!

Jeg tok noen bilder underveis i lekingen :)
***************
I took some pics while playing :)



Her er det jeg brukte; Hvit hobbykartong,dobbeltsidig limpapir,glitter og blonde.
**************************
Here is what i used; White cardstock,toway gluepaper,glitter and a lace.



Først limer jeg limpapiret til hobbykartongen og klipper den. Så legges blonden over limet på den andre siden.
**************************************
First put the gluepaper on the cardstock,and cut it. Then put the lace on top of the gluepaper.



Så begynner moroa! :) Begynner med den fargen jeg vil ha som nr 1 (i dette tilfellet brunt) Heller denne over hele papir-biten og blonden. Når alt er dekket,så rister jeg av det glitteret som blir til overs.
*******************************
Then the fun begin! :) I start with colour nr 1 (in this case,brown) Pore it on,so it covers all of the gluepaper and lace. When i have covered the paper,just shake of the glitter that haven`t stuck on the glue.



Fjern blonden,og papirbiten vil se slik ut :)
*********************
Remove the lace,and the paper will look like this :)



Så er det farge nr 2 sin tur (lyserosa i mitt tilfelle) Hell denne over hele biten :)
*****************************
Then it is colour nr 2 (Light pink in my case) Pore it on the paper :)



Når den fargen er ferdig,så ble min papirbit slik :) Og klar til å brukes på ett prosjekt!
*****************************
This is how my paper looks like when it is finished :) And ready for a project!



Og min glitterpapirbit,ble brukt som "magebelte" på en altret sjokolade :)
Sommerfugl jenta er stemplet med vintage photo og sprayet med glimmer mist walnut gold.
Så hun glitrer også!
****************************
And here is my glitter paper used on an altered chocolate bar :)
The butterfly girl is stamped with distress vintage photo and then i have sprayed the motif with glimmer mist walnut gold.
So the girl is sparkling!!




Zoomet inn på jenta :) Hun har også fått bling-stener på vingene sine :)
**********************
Zoomed in on the girl :) She also have some gemstones on her wings :)

Håper dette ga litt inspirasjon til å leke med glitter?!
Legg gjerne igjen en kommentar :)
Ha en flotters lørdag!
Klem fra Maya.
*****************************
I hope this gave you some inspiration to play with glitter?!
Would love to hear from you :)
Have a wonderful saturday!
Hugs from Maya.

Kommentarer
Postat av: Hege-Annie Simonsen

Stilig, Maya!! Ha en fin lørdag, du også! Her regner og blåser det som besatt!!... klem

Postat av: Monica =)

Vilken kul idé!!! Måste provas! Fast det är retligt att alla gamla spetsgardiner åkte i senaste rensningen... Ja,ja, finns mer i affären =)

2009-01-10 @ 20:24:14
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Kosene mine

Veldig kult! Gleder meg til Gina blir så stor at vi kan lage litt sånt sammen, får ikke kommet i gang når det bare er meg... Men du er vel fortsatt her med inspirasjon og nye ideer du :D

2009-01-10 @ 21:53:09
URL: http://kosenemine.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Vad fint det blev. Jättekul idé. Det ska jag prova.

2009-01-10 @ 22:13:58
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: angeljakki

what a great idea and what a stunning effect, love it x x x

2009-01-11 @ 11:20:11
URL: http://angeljakki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback