Ett til.. / One more..

Når jeg først var igang med snurrekort,så måtte jeg bare lage ett til *fnis*
Denne gang til en gutt,og med stjerne på "snurr" :)
***********************************
When i was to it,i had to make one more spinner card *giggle*
This time for a boy,and with a spinning star :)




Jeg har stemplet gitaren i svart og klipt den ut,og festet den på kortet med 3D-puter for å få den litt opp ifra kortet :)
Stjernene er kuttet ut fra cricut`n.
Stemplet billetten med hvit dabber,og revet kantene.
***********************************
I stamped the gitar and cut it out,mounted on 3D-tape to get it a bit out from the card.
The stars is cut out from the cricut.
Stamped the ticket with white dabber.



På andre siden av stjernen som snurrer har jeg brukt måneds billett :)
Perle-floss som pynt øverst på kortet.
**************************
On the other side of the spinning star i have mounted a january ticket :)
Pearl-floss on top of the card to decorate.



Og her kan dere skimte innsiden,med stjerner som pynt der også.
Kortet skal nemlig til en gutt som har fått en stjerne hos meg ;)
**************************
And here you can see the inside (just a little of it),stars to decorate there to.
The card is going to a boy that is a star for me ;)

Ha en flotters fredag!
Klem fra Maya :)
************************
Have a wonderful friday!
Hugs from Maya :)

Kommentarer
Postat av: Monica =)

Blir jättesugen på att prova -läcker idé!!

Vad använder du som "pinne"/vad fäster du den snurrande delen i?

Postat av: Maya

Tusen takk :)

Jeg bruker sytråd/tynn tråd for å feste den snurrende delen.

Gleder meg til å se :)

Klem fra Maya

2009-01-09 @ 18:03:51
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Tack för idén! Jättefint kort till en kille. Jag måste prova!

2009-01-10 @ 10:24:59
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback